Bilderna på bloggen

Bilderna här på bloggen finns för att visa de olika modellerna på mina pärlor, och även i viss mån vilka mönster och färger jag kan erbjuda.

För att handla av mig, maila mig och berätta vilken modell du är intresserad av. Är det en speciell pärla, dvs vill du ha exakt de som finns på bilden så kan de tyvärr redan vara sålda.

Alltså, bilderna är till för att visa hur mina olika modeller ser ut och finns inte nödvändigtvis att köpa. Jag kan ibland göra liknande så det är bara att höra er för. Men jag har alltså många, många fler pärlor än de som finns på bloggen.




Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

Jag hade vart mycket intresserad av att beställa pärlor av dig.

Du kan väl kontakta mig på: [email protected] så kan vi diskutera det hela? :)



MVH Johanna Svensson

2010-01-31 @ 15:42:06
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0