Pantheras Pärlor på Syfestivalen!

Den 25-27 oktober är det Syfestival på Stockholmsmässan i Älvsjö. Pantheras Pärlor kommer att vara med för första gången och jag har med alla mina pärlor (sitter dessutom och producerar en massa nytt för fullt).

 

Jag tar även med smycken (sitter hemma och designar lite nya modeller, bla ringar och hårdiadem), nageldekorationer, knappar och lite annat smått och gott.

 

Jag kommer även att ha en del leror och verktyg med till försäljning till er som redan jobbar eller vill lära er jobba med polymerlera. Ni kan även få lite information om polymerlera och om mina kurser.


Ni hittar mig i monter B06:44. Välkomna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Gustafsson

Hej Anette. Kul att träffa dig på mässan! Och så fina smycken du har gjort. Vi hörs senare om framtida projekt.
Karin

2013-10-27 @ 16:38:32
URL: http://www.polymerlera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0