Kurs i polymerlera!

Lördagen den 15:e november ska jag hålla en kurs i polymerlera. Vi håller till i Tullinge, i butiken Silvergrejs lokal, med plats för upp till 12 personer. 
 
Kursen håller på i drygt fem timmar, mellan 10:30 - 16:30. Vi tar en timmes lunchpaus och vi bjuder på fika under dagen.
 
Kursen kostar 450 kr/deltagare, och i priset ingår ett par förpackningar lera. Du får gärna ta med lera hemifrån om du har, och jag kommer även att ha med både leror och olika verktyg till försäljning om du vill köpa efter kursen.
 
Jag kommer att gå igenom flera olika tekniker, från grundläggande, enklare tekniker till lite mer avancerade, så kursen passar både nybörjare och de som jobbat med polymerlera tidigare. Vi kommer att göra pärlor och smycken, men teknikerna jag lär ut kan även användas om man vill göra annat (tex knappar).
 
Observera att jag behöver ett visst antal deltagare för att det ska bli en kurs. Blir det inte tillräckligt många anmälda måste jag ställa in.
 
 
Är du intresserad av att gå kursen kan du anmäla dig till mig på [email protected] 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0