Kurser i polymerlera

Bor du i Stockholm och är intresserad av att gå en kurs i polymerlera?
 
Jag håller kurser, både nybörjarkurser för den som aldrig provat på polymerlera tidigare, och även kurser för den som antingen gått kurs hos mig tidigare eller som jobbat lite med lera men vill lära sig mer.
 
Nu i vår och sommar är det vissa lördagar och söndager som jag har (dagslånga) kurser. Längre fram i höst/vinter kommer jag även att hålla lite kortare kurser under en del vardagkvällar.
 
Låter det intressant? Hör av dig till mig så får du mer information. ([email protected])
 
     
 
     
 

Kommentarer
Postat av: Liz Andersson

Hade gärna gått på din kurs till helgen, men är tyvärr upptagen. Du får gärna meddela mig när du har kurser, så kanske jag kan gå på någon. Är väl nybörjare, har gått någon Ws på någon timma tidigare. Ha det så gott. Liz

2016-05-18 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0