Ny butik!

Nu lanserar jag en ny webb-butik!  Den hittar du här.
 
Jag kommer att ta bort min gamla butik så småningom och helt övergå till min nya. För tillfället kan man även beställa från den gamla butiken, men så fort jag lagt över allt från den gamla så stänger jag ner den för gott.
 
Anledningen att jag byter är att jag vill prova en ny butikslösning, då den gamla är lite rörig både för mig som ska sköta den men även för dig som kund. Förhoppningsvis är den nya lite lättare och då kan jag även uppdatera llite oftare.
 
Jag har justerat en del priser (höjt priset på en del pärlor, men även sänkt en en massa priser). Men i och med att den nya butiken öppnar så erbjuder jag 15% i rabatt. Erbjudandet gäller hela februari, om du uppger koden nybutik.
 
Jag har även sänkt frakt- och emballagekostnad till 25 kr. Och erbjudandet om fri frakt kommer hädanefter att gälla om du handlar för 250 kr eller mer (tidigare gällde 300 kr).
 
Hoppas ni gillar den nya butiken, och välkomna in och handla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0