7 veckor kvar nu.....

....sen är det dax för mässa i Solnahallen.
 
Välkomna till världens största pysselträff Stockholm Hobby and Craft Event, den 15-17 april!
 
Pantheras Pärlor finns på plats med både pärlor, leror, verktyg och annat. Är du nyfiken på polymerlera så kom förbi min monter och få inspiration och tips på vad du kan göra. Jag kommer att ha en massa mässpriser och specialerbjudanden. Jag kommer att hålla i fyra ws under de tre dagarna, och i mån av tid kommer jag i min monter visa lite tips och tricks och hur man jobbar med polymerlera.
 
 
Det finns några få platser kvar, så passa på att boka in er, antingen till själva träffen, eller bara för att shoppa hos oss butiker.
 
Bokning till träffen där följande ingår:
Tillträde till lokalerna från kl 15.00 på fredag, 9.00 på lördag och söndag
Pysselplats
Shopping hos 20 butiker på plats
Möjlighet att deltaga i workshops och demos
Möjlighet att vinna en sponsorgåva värd 150 kr st
Möjlighet att vinna en Silhouette Portrait värd 2500 kr
Massor med inspiration och skaparglädje!
m.m.
 
Länk till bokning (träff): 
https://stockholmhobbyandcraft.wordpress.com/anmalan-och-info-om-betalning-register-and-info-about-payment/
 

Bokning till mässan där följande ingår:
Endast shopping hos butikerna (föranmälan krävs)
Tillträde till butiksalen från kl 15.00 på lördag och söndagen
 
Länk till bokning (shopping):
 
 
Läs mer här.
 
 
 
Bild från träffsalen från en tidigare mässa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0