Datum för kurser i polymerlera

Nu har jag några datum inbokade för kurser;
 
 
3 juli: Grundkurs
 
16 juli: Grundkurs
 
30 juli: Grundkurs
 
13 augusti: Fortsättningskurs
 
14 augusti: Fortsättningskurs
 
28 augusti: Fortsättningskurs
 
10 september: Rullkurs
 
11 september: Rullkurs
 
 
Jag kommer antagligen inte att hålla kurser alla dessa datum, det hänger på hur många som anmäler sig. (Jag behöver minst 4 st anmälda per kurs för att kursen ska bli av.)
 
Jag har haft ett par grundkurser redan, och tänkte börja med en grundkurs (eller flera) nu i juli. Sen i augusti blir det en fortsättningskurs (eller flera) för er som gått min grundkurs eller för er som redan jobbat lite med leran, och i september blir det eventuellt en rullkurs om intresse finns.
 
Se föregående inlägg för mer information om varje kurs.
 
Det är inte nödvändigt att gått grundkursen för att gå fortsättningskursen. Rullkursen är fristående, du behöver inte ha gått nån av mina andra kurser för att gå den.
 
 
Vill du anmäla dig till en kurs eller udrar du över nåt, så hör av dig till mig på [email protected]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0